Tamer Ashour - Mahzouz Mawaly أغنية محظوظ لتامر عاشور من موالى

 إستماع و تحميل أغنية محظوظ لتامر عاشور من موالى

محظوظ لتامر عاشور  Tamer Ashour - Mahzouz Mawaly
جديد من البوم خيالي 2017 لتامر عاشور - New Album Khaialy 2017 Tamer Ashour




كلمات أغنية محظوظ 


بينك وبيني ليالي كل ما بفتكرها
بضحك عليها والله بضحك
بعدتنا دنيتنا وكتّر ألف خيرها
محظوظ عشان انا بعدت عنك

ومعرفش ليه انا كنت ببكي يوم فراقنا
وكإن حاجة كبيرة ضاعت يومها مني
يمكن عشان انا كنت شايفك حاجة غالية
وبدأت اشوفك صح لما بعدت عني

ومعرفش ليه انا كنت ببكي يوم فراقنا
وكإن حاجة كبيرة ضاعت يومها مني
يمكن عشان انا كنت شايفك حاجة غالية
وبدأت اشوفك صح لما بعدت عني

بينك وبيني ليالي كل ما بفتكرها
بضحك عليها والله بضحك
بعدتنا دنيتنا وكتّر ألف خيرها
محظوظ عشان انا بعدت عنك

ومعرفش ليه انا كنت ببكي يوم فراقنا
وكإن حاجة كبيرة ضاعت يومها مني
يمكن عشان انا كنت شايفك حاجة غالية
وبدأت اشوفك صح لما بعدت عني

بينك وبيني ليالي كل ما بفتكرها
بضحك عليها والله بضحك
بعدتنا دنيتنا وكتّر ألف خيرها
محظوظ عشان انا بعدت عنك


لإستماع الأغنية من هنا






لتحميل الأغنية


Downloadsyou