كليب إليسا لأغنية تعبت منك روتانا موالى 2013 Elissa Te3bt Mennak Video Clip Rotana Mawaly


كليب إليسا لأغنية تعبت منك 2013




كلمات اغنية تعبت منك



تعبت منك عشان ماليش غيرك و لا بستغني عنك و عشان بحبك ماليش مكان في زعلي اروحله الا حضنك و علشان ماليش غيرك حبيب لو قلت امشي توحشني قبل ما تمشي خطوه بعيده عني

تضحك في وشي بمسح دموعي و بنسي ليه قللت مني و بقول مفيش في الحب عيب بقليلي برضا و استني منك كلمه حلوه تقولها ليا بسمعها بهدي و انسي اني عشتى معاك اقل من العاديه بصبر عليك من حبي فيك هتحس امتي اني مفيش في ايديا حاجه غير اني احبك و ان كنت ساكته فعشان متحرمنيش في يوم من العيشه جنبك مقدرش اعيش غير بين ايديك ليه كل همك في الدنيا تثبت بس اني مش مهمه و الراي رايك و اني انا جنبك ماليش ولا اي كلمه و بعيش معاك صوره و خلاص انا عشت عمري برضيك و باجى كتير انا علي حساب كرامتي كان كل همي ان انت تغلط و اسمعك بتقول حبيبتي و عشان رضـاك خسرت ناس بقليلي برضا و استني منك كلمه حلوه تقولها ليا بسمعها بهدي و انسي اني عشتى معاك اقل من العاديه بصبر عليك من حبي فيك هتحس امتي اني مفيش في ايديا حاجه غير اني احبك و ان كنت ساكته فعشان متحرمنيش في يوم من العيشه جنبك مقدرش اعيش غير بين ايديك 





لاستماع الأغنية من هنا










لتحميل كليب الأغنية




DepositFiles